آخرین اخبار

خلف وعده بیمه ها به داروخانه‌ها/ پول نسخ کاغذی را ندادند

سید علی فاطمی، در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: قرار بود بیمه‌ها بابت پذیرش نسخه‌های کاغذی بیماران، هزینه را پرداخت کنند که متأسفانه خلف وعده کردند. وی با عنوان این مطلب که داروخانه‌ها با قبول نسخ کاغذی کار پزشکان را آسان کرده اند، افزود: سازمان‌های بیمه گر بعد از اجرای طرح نسخه الکترونیک، به داروخانه‌ها گفتند که همچنان نسخه‌های […]

اشتراک گذاری
02 آذر 1401
978 بازدید
کد مطلب : 717

سید علی فاطمی، در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: قرار بود بیمه‌ها بابت پذیرش نسخه‌های کاغذی بیماران، هزینه را پرداخت کنند که متأسفانه خلف وعده کردند.

وی با عنوان این مطلب که داروخانه‌ها با قبول نسخ کاغذی کار پزشکان را آسان کرده اند، افزود: سازمان‌های بیمه گر بعد از اجرای طرح نسخه الکترونیک، به داروخانه‌ها گفتند که همچنان نسخه‌های کاغذی را قبول کنند و در قبال آن، بابت هر نسخه ۴,۰۰۰ تومان به داروخانه بدهند.

نایب رئیس انجمن داروسازان ایران ادامه داد: داروخانه‌ها برای همراهی با اجرای طرح‌های بیمه‌ای، تا حدی صبوری می‌کنند. اما، نباید انتظار داشته باشند که همه زحمات و هزینه‌های طرح‌ها بر دوش داروخانه‌ها سنگینی کند.

فاطمی گفت: بیمه‌ها همچنان به داروخانه‌ها بدهکارند و اگر قرار باشد همین روال ادامه پیدا کند، داروخانه‌ها مجبور می‌شوند کنار بکشند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *