آخرین اخبار
پرداخت مطالبات داروخانه های سطح کشور

در خصوص تاخیر پرداخت مطالبات داروخانه های سطح کشور

در خصوص تاخیر پرداخت مطالبات داروخانه های سطح کشور
اشتراک گذاری
19 اسفند 1400
891 بازدید
نویسنده : وادی زاده
منبع : داروسازان
کد مطلب : 327

جناب آقای دکتر سالاری

مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی

 

با سلام و تقدیم احترام، به استحضار میرساند که تاخیر پرداخت مطالبات داروخانه های سطح کشور، در طول سالیان متمادی به یکی از عوامل نابسامانی اقتصادی داروخانه ها بدل گردیده است.

اقدامات این انجمن طی مکاتبات و رایزنی های فراوان و مستمر با مسئولین محترم ذی ربط در کلیه سطوح هنوز منتهی به نتیجه ملموسی نگردیده است.

از طرفی اصلاح قرارداد فی مابین نیز که در دستور کار قرار داشت مدتی است به محاق فراموشی سپرده شده است. و ضروری است که اقدامات عاجلی در این رابطه صورت پذیرد.

تقاضا دارد دستور فرمائید زمانی جهت ملاقات حضوری و تبادل نظر در رابطه با موضوعات مذکور طی نیمه اول آبان ماه تنظیم فرمائید تا از تصمیم نهائی آن سازمان در جهت رفع مشکلات اساسی فی مابین مستقیما اطلاع حاصل گردد. تا کنون انجمن داروسازان ایران با درک وضعیت خاص حال حاضر کشور سعی نموده است همکاران موسس داروخانه های سطح کشور را از اقدامات رادیکال باز دارد. اما باید به این واقعیت توجه نمود که اقتصاد نابسامان داروخانه وزن  تاثیر تاخیر پرداخت ها را صد چندان کرده است.

قطعا داروخانه های بخش خصوصی که از جنبه های متعدد در موضع آسیب شدید اقتصادی قرار گرفته اند ایمان و اعتقاد به از خود گذشتگی و ایثار در جهت رعایت حال بیماران و مراجعه کنندگان را در سال های ماضی و بحران های متعدد اثبات نموده اند، انتظار دارند مسئولین محترم نیز گام های موثری در جهت اصلاح و امضاء نهائی قرارداد و هم چنین تسویه بدهی های موخره بردارند. مسلما بعد از سال ها تاخیر در اصلاح وضعیت ناهنجار پرداخت و عدم تامین خسارت داروخانه ها، شرعا و قانونا توجیهی برای ادامه این وضعیت وجود نخواهد داشت و عواقب هرگونه وقفه در ارائه خدمات بیمه ای توسط داروخانه ها برعهده مسئولین محترم سازمان خواهد بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *