آخرین اخبار
دکتر محمود فاضل ریاست محترم شورای عالی نظام پزشکی

دکتر محمود فاضل ریاست محترم شورای عالی نظام پزشکی: در خصوص پلتفرم ها

دکتر محمود فاضل، رئیس شورای عالی نظام پزشکی، با بیان اینکه وزارت بهداشت توسط نهادهای دیگر مورد ظلم قرار گرفته است، ادامه داد: هرچند در موضوع پلتفرم‌ها، محوریت با سازمان غذا و دارو است؛ اما توسط نهادهای دیگر تحت فشار قرار می‌گیرد.او با انتقاد از مداخله نهادهایی نظیر شورای رقابت و هیات مقررات‌زدایی در حوزه […]

اشتراک گذاری
04 آذر 1402
502 بازدید
نویسنده : انجمن داروسازان ایران
کد مطلب : 1366

دکتر محمود فاضل، رئیس شورای عالی نظام پزشکی، با بیان اینکه وزارت بهداشت توسط نهادهای دیگر مورد ظلم قرار گرفته است، ادامه داد: هرچند در موضوع پلتفرم‌ها، محوریت با سازمان غذا و دارو است؛ اما توسط نهادهای دیگر تحت فشار قرار می‌گیرد.

او با انتقاد از مداخله نهادهایی نظیر شورای رقابت و هیات مقررات‌زدایی در حوزه سلامت گفت: وظیفه ما در نظام پزشکی و سایر انجمن‌ها این است که به وزارت بهداشت کمک کنیم تا از کنج رینگ درآید و با انجام شدن بررسی‌های حقوقی و میزان ورود دیگر نهادهای به مسائل حوزه سلامت مورد بازنگری قرار گیرد.

ما باید کمک کنیم که وزارت بهداشت وظایف از دست رفته خود را باز پس بگیرد. ما باید به دولت آموزش دهیم که وقتی قانونی می‌نویسد، باید ذی‌نفعان در آن مشارکت داشته باشند. در بخش پلتفرم‌ها نیز ما باید همگام با روندهای جهانی پیش برویم وگرنه جا خواهیم ماند.

دکتر فاضل تاکید کرد: ما موافقیم که پلتفرم‌ها با الزامات پیشین تاسیس شود و در عین حال باید تخصصی شدن و مشارکت صاحبان امر و حفظ محرمانگی در آن رعایت شود. افزون بر این، نسخه الکترونیک نیز جزو الزاماتی است که باید وجود داشته باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.