آخرین اخبار

شورای عالی داروخانه ها: ۲۳ دی

الوعده وفا! با توجه به هماهنگی های بعمل آمده و وفاق نظر حاصل شده بدین وسیله از همه داروسازان دغدغه مند اعم از موسسین و مسئولین فنی داروخانه ها، داروسازان شاغل در صنعت و توزیع و همچنین اساتید داروسازی بهمراه دانشجویان داروسازی دعوت می نماییم تا در روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ از ساعت ۱۱ تا […]

اشتراک گذاری
19 دی 1402
212 بازدید
کد مطلب : 1541

الوعده وفا!

با توجه به هماهنگی های بعمل آمده و وفاق نظر حاصل شده بدین وسیله از همه داروسازان دغدغه مند اعم از موسسین و مسئولین فنی داروخانه ها، داروسازان شاغل در صنعت و توزیع و همچنین اساتید داروسازی بهمراه دانشجویان داروسازی دعوت می نماییم تا

در روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در مقابل خانه ملت، مجلس شورای اسلامی گرد هم آییم.

تا در این گردهمایی باشکوه ضمن ملاقات داروسازان از اقصی نقاط کشور با نمایندگان خود، خواسته های خود علی الخصوص مخالفت با فروش آنلاین دارو، ارسال دارو درب منزل و دخالت پلت فرم ها در چرخه توزیع دارو را به سمع و نظرشان رسانده تا مانع آسیب به سلامت جامعه بواسطه آگاهی رسانی و در نتیجه همراهی این عزیزان گردیم.

بنابراین جهت هماهنگی بیشتر اقدامات زیر توصیه می شود:

۱- اعضای هیات مدیره های انجمن های داروسازی استانی نسبت به نام نویسی و تدارک وسیله نقلیه مناسب جهت جابجایی همکاران داروساز اقدام نمایند.

۲- داروسازان معتمد هر شهرستان ضمن تماس با نمایندگان شهر خود اطلاع رسانی مناسب در خصوص اهداف حضور و خواسته های داروسازان داشته باشند.

۳- خواسته های داروسازان و در راس آن مخالفت با دخالت ارگان های غیر مجاز در حیطه سلامت تدوین و پرینت گردد تا در آن روز تقدیم نمایندگان هر شهر شود.

۴-بنرها و متن های قابل نمایش قبل از چاپ با هماهنگی لازم تهیه گردند.

شورای عالی داروخانه های کشور

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.