آخرین اخبار
توضیحات بهمن صبور در مورد سه موضوع مهم

توضیحات بهمن صبور در مورد سه موضوع مهم

به گزارش دوشنبه های دارویی، بهمن صبور نایب رئیس انجمن داروسازان تهران در مورد سه موضوع مهم تعرفه خدمات دارویی، حقوق و دستمزد و مراکز تراک اعتیاد توضیحاتی ارایه داد که قابل توجه است. تعرفه خدمات دارویی آخرین جلسه شورای عالی بیمه به تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ بر گزار شد و تعرفه خدمات دارویی داروسازان دو دهم […]

اشتراک گذاری
02 خرداد 1402
889 بازدید
کد مطلب : 1010

به گزارش دوشنبه های دارویی، بهمن صبور نایب رئیس انجمن داروسازان تهران در مورد سه موضوع مهم تعرفه خدمات دارویی، حقوق و دستمزد و مراکز تراک اعتیاد توضیحاتی ارایه داد که قابل توجه است.

تعرفه خدمات دارویی

آخرین جلسه شورای عالی بیمه به تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ بر گزار شد و تعرفه خدمات دارویی داروسازان دو دهم k حرفه ای (۳۹۲۰۰ تومان ) و پنج صدم k فنی (۱۲۶۳۰۰تومان) مصوب شد که در حال سیر مراحل اداری به جهت ابلاغ می باشد .(تبصره ۱۷ بودجه ۱۴۰۲ بند واو )

تعرفه خدمات همه گروه های پزشکی در اواخر ماه رمضان ابلاغ شد که متاسفانه معاونت درمان وزارت بهداشت در حرکتی خلاف قوانین جاری کشور ابلاغ تعرفه خدمات دارویی را با تاخیر مواجه کرده است که انجمن در حال رایزنی و پیگیری در جهت ابلاغ می باشد.

حقوق و دستمزد

یکی از مبحث های چالش هر ساله در انجمن پیشنهاد حقوق حداقلی برای همکاران داروساز مسئول فنی می باشد.با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و دعوت از کارشناسان خبره حقوق و دستمزد وزارت کار امید داریم در سال آینده با رعایت جمیع موارد حقوقی و قانونی پیشنهاد حقوق و دستمزد اطلاع رسانی شود.

مراکز ترک اعتیاد (MMT)

بر اساس دو رای دیوان عدالت اداری (تخصصی و عمومی) محل عرضه و فروش دارو در داروخانه می باشد و از سوی دیگر، متادون و داروهای آگونیست براساس نص صریح قانون محل عرضه آن ها در داروخانه و توسط مسئول فنی می باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *