آخرین اخبار
برگزاری دوره های بازآموزی در بهمن ماه

محور دوره های بازآموزی

محورهای دوره بازآموزی داروسازان و پزشکان عمومی اعلام شد: مکمل ها ، داروهای گیاهی ، داروهای دیابت و بیماریهای غیرواگیر  در صدر محورها به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا دُری، با اشاره به اهمیت موضوعات مورد بحث در دوره جامع بازآموزی، گفت: محوریت این دوره بازآموزی، در ارتباط با مسائل روز بیماری دیابت، بیماریهای غیرواگیر و […]

اشتراک گذاری
16 دی 1402
332 بازدید
نویسنده : انجمن داروسازان ایران
کد مطلب : 1508

محورهای دوره بازآموزی داروسازان و پزشکان عمومی اعلام شد: مکمل ها ، داروهای گیاهی ، داروهای دیابت و بیماریهای غیرواگیر  در صدر محورها

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا دُری، با اشاره به اهمیت موضوعات مورد بحث در دوره جامع بازآموزی، گفت: محوریت این دوره بازآموزی، در ارتباط با مسائل روز بیماری دیابت، بیماریهای غیرواگیر و داروها و مکمل‌هایی است که می‌تواند به پیشگیری و کنترل این بیماریها در سنین مختلف کمک کنند.

دُری ادامه داد: در همین راستا، پنل‌هایی خواهیم داشت که پیرامون همین محورها برگزار می‌شود تا پزشکان عمومی و داروسازان ما، با تازه‌ترین مطالب علمی در این حوزه  آشنا شوند.

💊

دوره جامع بازآموزی داروسازان  روزهای ۱۶ تا ۱۸ بهمن  در  هتل المپیک  برگزار می‌شود.

همزمان با دوره جامع بازآموزی، نمایشگاه تخصصی با حضور برترین برندهای  دارویی، مکمل ، داروهای گیاهی و محصولات خودمراقبتی که در داروخانه ها عرضه میشود برپا می‌شود.

این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا شرکت ها بتوانند دسترسی خوبی به بیش از ۱۲۰۰ نفر داروساز و پزشک حاضر در این رویداد داشته باشند.

تماس با موسسه آلند به منظور اخذ غرفه : ۰۲۱۸۸۸۹۷۱۳۰

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.